woensdag 18 maart 2015

REVIEUW MANHATTEN NAGELLAK ( DM DUISTLAND )

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Vandaag review ik dit leuke lakje van het merk manhatten. ik kocht deze in de dm in duitsland. ik vond het lakje er erg leuk uit zien en koste rond de 2 euro. precies weet ik het bedrag niet meer. het is het nummer 71s verder staat er geen naam van de kleur. ben je benieuw wat ik er van vind lees dan zeker dit artikel verder.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
ik krijg het kwastje moeilijk op de foto sorry daar voor. het is een fijn smal kwastje. het lakt fijn je hebt niet gelijk de radjes van je vingers vol zitten. echt fijn dat het geen breede kwast is.
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
de lak denk erg goed. zo al op de foto te zien heb ik daar 2 laagjes aangebracht. er zit een mooie glitter in een beetje paars/blauw/wit.
hebben jullie al eens een lakje van manhatten geprobeerd?
willen jullie vaker een review lezen op Regina Di Bellezza?

0 reacties:

Een reactie posten

melanie-blogt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© 2011 MELANIE BLOGT, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena