zaterdag 21 maart 2015

SPAM JE BLOG OF WEBSHOP !

Spam je Blog! www.elisejoanne.nl
Vandaag is het weer tijd om je webshop of blog te spammen. Eens in de zoveel tijd, ongeveer een keertje per kwartaal, geef ik daar alle vrijheid voor en vandaag is het weer zover! De laatste keer was wat minder lang geleden dan normaal, maar door omstandigheden kwam een ‘spam je blog’ mij goed uit. En ik weet dat ik de bloggers onder ons hier blij mee maak! Mocht je het leuk vinden om anderen te vertellen waarom ze naar jouw blog zouden moeten kijken of waar ze in jouw webshop zouden moeten bestellen, doe dat dan in de comments!
Even een aantal ‘regels':
♥Je hoeft maar één keer te spammen, dat is meer dan voldoende;
♥Er is een daarvoor bestemd vakje voor je URL, in de tekst hoef je deze niet te herhalen;
♥Geef een leuke beschrijving van je website, maak het aantrekkelijk voor de ander om te kijken;
♥Kijk ook eens bij een ander, zo ontdek je weer nieuwe websites om aan je dagelijkse lijstje toe te voegen!
Ik zou zeggen, doe je best en wie weet weet jij wel heel vele nieuwe mensen warm te laten lopen voor jou geschreven woord. Succes! En veel plezier met het lezen van de andere blogs.

0 reacties:

Een reactie posten

melanie-blogt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© 2011 MELANIE BLOGT, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena