donderdag 7 mei 2015

DE BRUNSSUMMERHEIDE


Ons mooi stukje limburg. mijn vriend en ik gaan super graag wandelen, dit doen wij dan ook regelmatig per week. meestal gaan we dan lekker op de hei wandelen. dit is een 5 min met de auto rijden. en je kunt er uren wandelen. graag neem ik jullie mee, en laat ik wat mooie beelden zien. 









dit stukje is zo mooi, het is net een groot stuk strand. even voelt het alsof je niet meer in nederland bent. in de zomer zie je hier ook vaak mensen/gezinnen die hier aan het zonnen zijn.


voor nu zijn het weinig foto's maar lijkt het jullie leuk om de zaker te zien en willen jullie er meer informatie over hebben. laat dit dan zeker achter in de comment's dan maak ik hier binnenkort weer een artikel over met nog veel meer foto's

Liefs Melanie

0 reacties:

Een reactie posten

melanie-blogt. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© 2011 MELANIE BLOGT, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena